sábado, 1 de octubre de 2011

VILADECAVALLS - SITGES 2011
DISSABTE 1 D'OCTUBRE

RECORREGUT
Km. 0 - Sortida Viladecavalls Plaça de la Vila , s'enfila el camí de Can Sanahuja, es deixa a l'esquerra la casa de Can Sanahuja i es baixa fins la Riera.

Km 4 - Gir a l'esquerra Riera avall, fins el pont de la carretera d'Olesa i a 50m l'altre pont, el de l'Autopista. ( 45 min.)

Km 9 - Passant per sota els ponts, continua recte fins trobar el Riu "Llobregat" i sense deixar el camí de la llera del Riu, s'arriba fins el Pont del Diable "Martorell"( 1h.)

Km 13 - Creuar el Pont i per carrers urbans fins a enllaçar amb la ctra. de Gelida (C-243). Abans de trobar el Km 3 de la carretera agafar el camí a l'esquerra ( camí de Can Xandri) que es troba passat el pont d'una torrentera, en un revolt mol tancat, ( 1h. 15min.)

Km 17 - Continuar el camí i a uns 500m passada la primera casa, girar a la dreta pel camí de la cadena i de forta pujada.

Km 17,5 - Continuar pujant, sempre pel camí principal fins el final on trobareu l'encreuament del camí a Can Xandri. (1h 50m).

Km 21,3 - Girar a la dreta deixant la casa a l'esquerra, seguir pel camí principal, passareu per una caseta blanca de guarda i seguidament entrareu a la urbanització La Creu de l'Aragall.

Km 24 - Al final del camí, trobareu el primer carrer asfaltat, girar a l'esquerra i agafar a 50m el de la dreta, un camí que s'està urbanitzant, de forta pujada fins tornar a entrar a la urbanització, girar a la dreta el carrer de pujada ( c/ Moixerò) girar a l'esquerra (c/ del Garraf) seguir recta enllaçant amb el carrer de La Creu de l'Aragall fins la carretera de Gelida (BV-2425). (2h. 30min.)
Km 26,5 - Travessar la carretera i agafar el camí d'enfront de pujada fins els dipòsits, allà agafar el sender de la dreta al costat dels dipòsits que deixareu a l'esquerra. Camí carener, continuar el camí fins trobar una cadena que haureu de travessar per continuar per l'altre costat el mateix sentit de la marxa . (2h.45min.) ESMORZAR
Km 28 - Seguin pel camí entrareu a la urbanització (El Safari) seguireu recte, carrer de baixada per girar a l'esquerra en l'últim carrer on es troba una ET . Continuar per un carrer pla fins enllaçar amb el camí del “pirulí” del Puig d' Agulles ( 3 h).
Km 32,5 - Pujar el camí de Puig d'Agulles deixant el "pirulí" a l'esquerra i continuar pel camí pla de la dreta que continuareu, deixant la cantera a la dreta i passant pel costat de l'ermita de la Virgen del Rosario. Continuar el camí de baixada fins la Creu de l'Ordal.
Km 35,2 - Al trobar la carretera girar a l' esquerra baixant per ctra. uns 500m fins El Lladoner, entrar a la urbanització, carrer de pujada fins la rotonda, girar a la dreta i de baixada fins el 3r carrer que girareu a l'esquerra fins trobar el camí que surt per la dreta que porta a Olesa de Bonesvalls.
Km 37,3 - Per camí de terra de baixada fins Olesa de Bonesvalls.
Km. 42,6 - Entrar a Olesa de Bonesvalls i seguir recte travessar pel carrer principal fins al final on trobareu una font a la dreta (3h 45m).
Km. 44 - Creuar la riera en front de la font i agafar el camí passant pel mig d'unes cases aïllades, girar a l'esquerra i continuar el camí que passa pel costat de l'Avenc i a partir d'aquest punt, pujada al Garraf. Arribat a la carena es veu la Masia de Can Grau, s'hi arriba pel camí (GR) que es troba a l'esquerra. (4h.25m)
Km 51 - Passar pel costat de Can Grau i continuant, forta baixada pel camí asfaltat. Quan comença la pujada agafar el segon camí de la dreta, de forta pujada (difícil), amb molta pedra, fins d'alt la Plana Novella. (4h.40m)
Km 55 - Plana Novella, veure Monestir Budista, seguir camí principal de baixada amb indicacions de direcció Sitges, passant per les masies de Mas Mercè que es deixa a la dreta i, Mas Miol), que queda a l'esquerra, superant algunes fortes però curtes pujades.
Km 61 - Mirador de Sitges, continuar camí i de baixada a Sitges.